Keletas patarimų, ką daryti susidūrus su „Wi-Fi” neprisijungimo/atsijungimo problemomis
- Patikrinkite ar jūsų maršrutizatorius palaiko 2,4ghz dažnį. Jei įrenginys palaiko 2,4ghz dažnį, įsitikinkite, kad naudojamas yra būtent šis dažnis, o ne 5G dažnis. Norint prijungti įrenginį prie „Wi-Fi”, tinkamas tik 2,4ghz. Ar maršrutizatorius palaiko 2,4ghz dažnį, galima sužinoti patikrinus maršrutizatoriaus dokumentus, o jei tokių neturite, informaciją rasite ant maršrutizatoriaus apačios esančio lipduko.
- Jei dažnis yra nustatytas 2,4ghz ir įrenginys vistiek negali prisijungti, tuomet yra tikimybė, kad jūsų interneto tiekėjas riboja interneto prievado skaičių (Angliškai Port). Tokiu atveju reikia padidinti interneto prievado skaičių, kreipiantis į savo interneto tiekėją arba patiems, rankiniu būdu. Instrukcijos, kaip padidinti interneto prievado skaičių (Port).
- Savo kompiuteryje atverkite interneto naršyklę ir paieškos laukelyje įveskite ant maršrutizatoriaus nurodytą I.P. adresą.
- Naršyklė jus nukreips į jūsų interneto tiekėjo nustatymų puslapį, kuriame turėsite prisijungti prie savo interneto paskyros, naudojantis ant maršrutizatoriaus apačios esančio lipduko prisijungimo
duomenimis. - Prisijungus prie paskyros, reikės surasti “Ryšio nustatymai” arba ang. “Network settings” skiltį ir joje pasirinkti “Prievado žemėlapis” arba ang. “Port mapping” nustatymus.
- Kiekvieno interneto tiekėjo nustatymų dizainas gali skirtis, bet esminės funkcijos turi būti pateiktos nustatymų sąraše, todėl pasirinkus “prievado žemėlapio” nustatymą arba ang. “Port mapping” turėtų atsiverti lentelė, kurioje reikia pridėti papildomą prievadą. Paspaudus “pridėti” arba ang. “Add” atsiranda papildoma prievado eilutė.
- Eilutėje esantys WAN prievadas (WAN port) ir LAN privadas (LAN port) turi skirtis nuo kitose eilutėse esančių skaitmenų. Šiuos skaičius galite pakeisti paspaudę, ant paveikslėlyje pavaizduotų parinkčių ir rankiniu būdu įrašyti kitokius skaičius, kurie dar nėra naudojami kituose prievaduose.
Pavyzdyje naudojami 100-100 skaičiai. - Pridėjus naują prievadą, reikia jį pritaikyti naudojimui ir paspausti pasirinkimą “Taikyti” arba ang. “Apply”.
- Pabandykite vėl iš naujo susieti įtrenginį su teléfono programėle. Po papildomo prievado pridėjimo, įrenginys, turėtų prisijungti be jokių problemų.
- Savo kompiuteryje atverkite interneto naršyklę ir paieškos laukelyje įveskite ant maršrutizatoriaus nurodytą I.P. adresą.
Tikimės, kad šie patarimai padės Jums išspręsti su „Wi-Fi” neprisijungimo/atsijungimo atsiradusias problemas.